Dialogi
Czym są dialogi?
Dialogi to narzędzie, które pozwala na zdefiniowanie wzorca konwersacji dla różnych sytuacji, na którym chatbot AI ma się opierać. Dzięki temu możemy ograniczyć niepożądane zachowania AI, jednocześnie poprawiając ogólną satysfakcję klientów z interakcji z chatbotem.
Jednak prawdziwą rewolucją jest połączenie tych wzorców konwersacyjnych z akcjami użytkownika na stronie. Co to oznacza?
Nasz chatbot monitoruje różne zachowania użytkownika, takie jak: czy jest to jego pierwsza wizyta na stronie, na jakiej podstronie się znajduje, czy ma coś w koszyku, oraz wiele innych działań. Ważne jest to, że te dane są przechowywane lokalnie w przeglądarce użytkownika i nie są zbierane przez nas.
Dzięki tej funkcji możesz zbudować dynamiczny system powiadomień, w którym chatbot reaguje bardziej precyzyjnie i efektywnie niż tradycyjne powiadomienia typu pop-up.
Zniżki
Jednym z zastosowań dialogów w sekcji sprzedażowej (Sales) jest możliwość oferowania użytkownikom zniżek. Na przykład, jeśli użytkownik odwiedza Twoją stronę po raz pierwszy, chatbot może zaproponować zniżkę -5% w zamian za zapisanie się do newslettera. Kiedy użytkownik poda swój adres e-mail, nasze webhooki prześlą te informacje na wskazany przez Ciebie adres, umożliwiając dalsze działania marketingowe.
Dzięki takim dialogom możesz skutecznie angażować użytkowników i wspierać działania sprzedażowe w bardziej spersonalizowany sposób.