Ustawienia

Inbox

Zakładka Inbox pozwala nam kontrolować przeprowadzone konwersacje z botem, ale również skrywa zaawansowane możliwości.

Zakładka Inbox pozwala nam kontrolować przeprowadzone konwersacje z botem, ale również skrywa zaawansowane możliwości.

Zakładki

Inbox jest podzielony na trzy zakładki:

  1. All - Znajdują się tutaj wszystkie konwersacje
  2. Favourite - Konwersacje, które dodaliśmy do ulubionych
  3. Unread - Nowe konwersacje, które nie zostały przez nas jeszcze wyświetlone

Aby dodać do ulubionych, należy wejść w konwersację i kliknąć w gwiazdkę, która znajduje się na górze konwersacji

newarticle

W każdej zakładce jest również możliwość sortowania konwersacji po dacie i ilości wiadomości.

Dodaj szybko do Custom Answers

Jeśli spodobała Ci się któraś z odpowiedzi bota, po najechaniu na nią w prawym górnym rogu wyświetli się ikonka Plus.

newarticle

Po kliknięciu zarówno wiadomość użytkownika jak i bota zostanie dodana do Custom answers! Od tego momentu chatbot będzie się na niej wzorował i ją wykorzystywał do odpowiedzi.

Edytuj źródło

Po najechaniu na wiadomość również wyświetli się drugie okienko z źródłami (pliki, strony internetowe), które zostały wykorzystane do udzielenia odpowiedzi.

newarticle

Przy każdym źródle wyświetli się również score, który pokazuje, na ile pewny był chatbot, że źródło było odpowiednie do pytania. Po kliknięciu na któreś z nich otworzy się takie okno:

newarticle

Jeśli odpowiedź bota zawiera przedawnione lub nieprawidłowe informacje, bezpośrednio z tego okna jesteśmy w stanie edytować wykorzystane źródło, a bot automatycznie uaktualni swoją bazę informacji.